Модуль 10-11. Рефлексія

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те що я навчилася обдумати власні цілі навчання , ставити перед собою цілі, які реально можна досягти, підвищила власний педагогічний досвід щодо використання методу проектів для покращення навчального процесу з метою впровадження стандарту та розвинути в учнів навичків 21 століття, оцінювати учнів в проекті, допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці навчання моїх учнів, шляхом презентацій– для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси, публікацій– для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм, вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей, блоґи – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів ,як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 4. Рефлексія

Модуль 8. Рефлексія