З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те що я навчилася обдумати власні цілі навчання , ставити перед собою цілі, які реально можна досягти, підвищила власний педагогічний досвід щодо використання методу проектів для покращення навчального процесу з метою впровадження стандарту та розвинути в учнів навичків 21 століття, оцінювати учнів в проекті, допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці навчання моїх учнів, шляхом презентацій– для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси, публікацій– для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм, вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті, та які можуть змінюват...
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме продумати як оцінити учнів на кожному етапі роботи під час виконання проекту. Велику роль відіграє як вхідне оцінювання (таблиця "З-Х-Д", опитувальник), так і оцінювання роботи учнів (контрольні списки по блогам та презентаціям, форми оцінювання групової роботи, рівень навченості, оцінювання кінцевого результату та всього проекту).
Ознайомлась з планом вивчення теми, - розглянула основні розділи теми, - ознайомилась з формою оцінювання портфоліо, - розглянула приклади портфоліо, - створила буклет " Метод проектів"
Комментарии
Отправить комментарий